woensdag 11 mei 2016

Nog heeeeeeel even


Het gaat opschieten, nog maar 21 dagen wachten en dan stappen we 's morgens  het vliegtuig in om naar onze droombestemming te vliegen. Nu het zo dichtbij komt, voelt het helemaal zo onwerkelijk. Tenminste voor mij dan. Ik geloof dat we alle vier er anders instaan al zullen Claudia en ik wel grotendeels gelijk zijn. Voor ons kan nu de tijd niet snel genoeg gaan en regelmatig zeggen we tegen elkaar "nog even he?!" en natuurlijk hoort daar dan ook ons vreugdedansje bij.



De mannen staan er iets nuchterder in waarvan Kenneth geloof ik als laatste begint te dansen. Die heeft het zo druk op zijn werk dat ik bij hem alleen maar het gevoel krijg dat hij niet goed weet hoe hij die week vrij goed gaat rondbreien. Maar hé. WE GAAN NAAR NEW YORK!!!!! Dan ga je wel dansen toch??????

De plannen zijn min of meer uitgewerkt. Manhatten is in dagen opgedeeld en per dag proberen we zo veel mogelijk te zien en doen wat in dat deel ligt. Dit is het om het overzichtelijk te houden en dat we niet heen en weer blijven rijden. De New York passen zijn aangeschaft waardoor we van alles "gratis" kunnen doen en Claudia heeft haar connecties aangesproken waardoor we op nog meer kortingen hopen. Aan de inzet ligt het in ieder geval niet.
We zetten in op alles wat waarschijnlijk waanzin zal zijn en we misschien wel ongelooflijk veel spijt van gaan krijgen maar wie niet waag, wie niet wint.

Genieten gaan we in ieder geval en voor nu.......... nog maar 504 uur = 21 nachtjes = 3 weken wachten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten